luni, 14 februarie 2011

Ai grija de noi si de dragostea noastra...


Te ascund în clipa ce vine şi-n clipa de-acum,
În orele mele frumoase, în paşii pe drum
Te ascund în frunze de toamnă şi muguri frumoşi,
În mii de surâsuri stinghere, în ochii-ţi duioşi.
Te ascund în gândul ce strigă la mine mereu
Eşti aici şi ai fost... în sufletul meu
Te-am ascuns să te simţi şi cum plângi
Dar te-am scos...!
Iubire în cioburi mă frângi!
Te-am scos să te pun pe palme la soare,
Pe aripi de mare, pe nori de culoare,
Pe aripi de vise şi-n ploaia de stele
Să cazi picurând peste visele mele
Pe urme de valuri nisipul se-aşterne
M-aplec şi în palmă nisipul îmi cerne...
O clipă... un zâmbet... amintirea de tine
Iubire!!! Zâmbesc te ascund încă-n mine!
CARTE DE ONOARE. - fd f edcb d e be ba
Singurul lucru pe care il regret, este ca nu te-am cunoscut din ziua in care m-am nascut. Asa as fi avut posibilitatea sa-mi petrec toata viata cu tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu