luni, 14 februarie 2011

Valentine's Day este ziua in care dragostea pluteste pretutindeni.

Azi de  Valentine's Day  sunt trista pentru ca eu sunt aici...tu esti departe...dar iubirea mea nu se pierde...te asteapta pe tine.   Drumurile noastre s-au intalnit intr-o zi minunata.Ne-a fost dat de soarta sa ne
intalnim,sa ne gasim unul pe celalalt,sa ne alinam sufletele ranite ...cand te-am
vazut prima datanu am crezut ca ne potrivim din anumite puncte de vedere .Suntem asa
de diferiti si totusi asa de asemanatori.Dragostea mea,te caut cu privirea in
lumea asta rea ,caut un loc linistit,caut un spiridus care sa ma ajute sa dezleg
taina acestei lumi,dar imi pune in tolba mai multe mistere decat poate omul dezlega
in zece vieti.Acum inima mi-e pustiita de dor mi-e dor de tine pentru ca tu esti departe intr-o zi atat de speciala pentru noi




 
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu