luni, 14 februarie 2011

Pentru tine as fura si luna de pe cer de Happy Valentine’s!

Pentru tine as fura si luna de pe cer de Happy Valentine’s!                                                                                  Ti-am auzit numele si nimic nu m-a putut opri sa te intalnesc, mi-ai vorbit si am inteles ca nimic nu e intamplator. Ai simtit ca te caut si ai aprut odata cu Sf. Valentin, sa-mi darami o lume pentru a-mi construi alta, asa cum am visat...
Cu ocazia acestei zile superbe de Valentine’s Day iti daruiesc inima mea cu conditia sa ai grija de ea si sa o iubesti asa cum e. La multi ani si multe sarutari.Cand dragostea noastra este un roman de 10 volume scris de Zeul Iubirii intr-o mie de ani…Esti cea mai frumoasa minune din viata mea, tu esti dorinta mea dintotdeauna: sa iubesc, sa fiu iubita! Dumnezeu mi-a indeplinit-o cand mi te-a scos in cale TE IUBESC mai mult decat viata mea, tu esti totul pentru mine! Iti multumesc ca-mi esti alaturi “la bine si la greu” iti multumesc pentru “Noi” – cea mai puternica galaxie din cate exista!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu