luni, 14 februarie 2011

Ne-am unit destinele chiar de Ziua Indragostitilor

1614 februarie,ziua iubirii,ziua in care noi ne-am unit destinele pentru totdeauna.In aceasta zi speciala retraiesc emotiile si clipele de fericire care le-am trait cand in fata altarului noi am spus DA ! Ii multumesc lui Dumnezeu ca am ales aceasta zi speciala pentru noi si sufletele noastre. Nu voi uita niciodata promisiunea care ne-am facut-o unul altuia,promisiunea de a ramane impreuna la bine si la rau,promisiunea ca ne vom iubi toata viata si vom pastra curata iubirea si dragostea noastra.E atat de minunat sa-ti gasesti sufletul pereche,sufletul care sa te inteleaga si sa-ti fie alaturi trup si suflet in toate...astazi,iubitul meu sot iti spun ca te iubesc din tot sufletul si dragostea mea pentru tine nu se va schimba cu niciun chip.Iti multumesc cs existi si ca ma iubesti atat de mult...esti tot ce-mi doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu