luni, 14 februarie 2011

ziua indragostitilor...

♥ Iubeste-ma pentru mine si nu pentru ceea ce nu o sa fiu niciodata, pentru ca ceea ce ai este ceea ce vezi si eu nu pot fi altcineva decat ceea ce sunt. Iubeste-ma pe mine si ti-ai dori sa fiu
♥ Si ingerii sunt gelosi pe mine ca dorm si te visez pe tine
♥ Nu poti sa te indoiesti de lumina soarelui. Chiar daca, fiind prea multa, arde si calcineaza. Fi-mi raza si zambet, esti toata lumina mea
♥ Ce ar fi frumusetea fara inteligenta, bogatia fara iubire, viata mea fara tine?
♥ As vrea sa fiu o stea… o stea cazatoare, sa cad in inima ta si sa nu mai pot pleca. Te iubesc!
♥ Pentru a trai am nevoie de batai de inima, pentru aceasta am nevoie de o inima. Pentru o inima am nevoie de fericire, te iubesc inima mea!
♥ Asa cum oceanul se arunca catre tarm, asa cum muntii se inalta catre cer, asa cum copilul mic are nevoie de mama asa am eu nevoie de tine mereu in viata mea. Tu esti soarele vietii mele, tu esti bucuria mea, tu esti tot ceea ce este mai bun pe lumea asta! Te iubesc!
♥ Te bucuri de viata ca un adevarat golan si in pofida previziunilor medicale..uite ca ai mai trait un an…


♥ Cand ma gandesc la tine, inima imi bate atat de tare si tind sa cred ca vrea sa-mi fuga din piept si sa vina langa inima ta, sa-i spuna cat de mult te iubesc.
♥ La multi ani cu sanatate, Domnul sa va dea de toate, poat-un strop de fericire, poate unul de iubire, poate unul de noroc, poate toate la un loc!
♥ Cauta-ma in cerul senin, in lumina noptii, in raza lunii, in linistea diminetii. Daca nu ma vei gasi, inchide ochii..adormi si eu voi veni in visele tale si te voi saruta! Noapte Buna.
♥ Fie ca cele mai frumoase binecuvantari ale lui Dumnezeu sa se rasfranga asupra ta si a zilei tale de nastere!
♥ Intr-o noapte am avut un vis. Luna imi spunea: de ce esti trist? de ce nu o parasesti daca te face sa suferi. Iar eu i-am spus …luna, tu ti-ai parasi cerul?
MORFINĂ E TOT CE-MI OFERI - sear romantik

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu