luni, 14 februarie 2011

Tu eşti dimineaţa albă,noaptea neagra si focul inimii


Tu eşti dimineaţa albă care-şi lipeşte
Trezirile moi şi reci de geam,
Tresărindu-mi tăcut în perdele
Ştiind că tu eşti tot ce am.
Tu eşti soarele cu fruntea fierbinte
Stinsă-ntr-un apus nedesluşit,
Rostogolindu-şi visător chemările
Spre alte chemări.
Tu eşti cu ochii umezi
De surâsul stelelor,
Ce tremură adânc de dureros în mine
Când şoaptele mele ţi le dăruiesc.
Tu eşti noaptea cu iubiri necunoscute
De nimeni înaintea mea,
Care te stăpânesc şi pe care
Încerc îngenunchiat să o aleg în cuvinte
Tu eşti primăvara cu inimi înflorite,
Răsfoind crengile de cais,
În fiecare fereastră
A ochilor mei înfriguraţi
Care te aşteaptă.
Tu eşti răsuflarea de foc
A macilor lui August
Ce-mi îngenunchiază furtunile
Cu tot atâtea răsărituri pentru iubirea Ta.
Tu eşti ploaia copacilor
În tremurul serii de toamnă,
Şi cântecul meu te leagănă în braţe mângâietoare.
Tu eşti iarna cea pustie
Ce mă frânge în fiecare despărţire,
Cu ochi străini şi plecări nedefinite
Spre ţărmuri pline de dor.
Tu eşti lumina din fiecare floare a grădinii mele
Care se-nfioară sub numele tău,
Şi-şi înalţă miresmele
În sonoritatea albă a unei chemări
Tu eşti cerul meu senin spre care-mi întorc cu dragoste privirile
Tu eşti pasul nehotărât
Al străzilor mele înfrigurate,
Din dimineţile când te aşteptam
Cu aripi înălţate în zbor şi ochii înlăcrimaţi de durere.
Te iubesc cum iubesc dimineţile
Pure şi adevărate care urcă în vine,
Te iubesc cum iubesc cerul
Sprijinit pe frunţile noastre,
Ca un cântec uriaş de mâine
Ce ne cunoaşte visurile
Şi mă întreb de-i cu putinţă ca şi tu să mă iubeşti...
TE ASCUND - dragoste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu